Vanliga frågor
Här samlar vi vanliga frågor som dyker upp, listan kommer uppdateras löpande. Om du inte får svar på din fråga här, kontakta oss gärna på info@holidayfritid.se
Vem kan handla?
Holiday Fritid AB är en grossist och säljer inte direkt till slutkund. För att hitta din närmaste återförsäljare, se en lista här.
Hur blir jag återförsäljare?
Kontakta oss på info@holidayfritid.se
Hur loggar jag in?
Om du har en inloggning sedan tidigare gäller samma mailadress ni hade som användarnamn som på gamla hemsidan. Ange er mailadress och klicka på "Glömt lösenord", ett nytt lösenord kommer då skickas till er på mail.
Om ni inte får något nytt lösenord, eller ni stöter på andra problem, kontakta oss på info@holidayfriti.se
Uppgifterna för mitt företag är felaktiga?
Vi jobbar på att ni ska kunna uppdatera er information själva, men tills vidare kontakta oss på info@holidayfritid.se så uppdaterar vi manuellt.
Vilket leveransvillkor ska jag välja?
Veckoorder gäller enligt avtal
Snabborder skickas omgående om produkter finns i lager
Jag hittar inte produkten jag letar efter?
Sorteringen av våra produkter pågår fortfarande, och alla visas inte under respektive kategori. Du kan hitta osorterade artiklar genom att söka direkt på namnet eller artikelnummret.
Om du fortfarande inte hittar vad du letar efter, kontakta oss på info@holidayfritid.se eller ring oss på +46-(0)031 - 99 80 40
Bilden stämmer inte med produkten jag fick?
Sorteringen av våra produkter pågår fortfarande, och vi jobbar för att få korrekta bilder på alla produkter så snabbt som möjligt.
Vad innebär "Inväntar leverans"?
Vi har inte produkten i lager just nu, men vi väntar på leverans från vår leverantör. Vi jobbar på att kunna visa mer exakt leveranstid i framtiden.
Hur reklamerar jag en vara?
Kontakta oss på retur@holidayfritid.se
Ni hittar information om vår Retur & Reklamationspolicy här